Vacature • Supervisor F&B (30 – 38 uur)

Ben jij een ambitieuze en vrolijke teamplayer en wil jij het verschil maken door collega’s te enthousiasmeren en te coachen, gasten te verrassen en hen een fantastische ervaring te bieden? Dan ben jij dé persoon om het team van The Green Meeting Center te versterken! Wij zijn op zoek naar een Supervisor F&B voor 30 tot 38 uur per week.

Wie zijn wij?

The Green Meeting Center Arnhem is dé groene vergaderlocatie naast Arnhem Centraal Station. Wij willen onze gasten faciliteren en inspireren met onderscheidende meeting faciliteiten in een duurzame en sociale omgeving. Daarin willen we dat iedereen zich thuis voelt en bovenal geïnspireerd en geraakt wordt door wie we zijn, door wat we doen en door hoe we dat doen. Onze locatie is uitstekend geschikt voor allerlei soorten bijeenkomsten, zoals trainingen, vergaderingen en congressen. Voor groepen van 2 tot 200 personen. We werken met 12 collega’s, verdeeld over de afdelingen receptie, keuken en banqueting. We geloven in de kracht van hartverwarmende hospitality. Als team willen we  dat onze gasten meer dan tevreden naar huis gaan en dat ze zich bij vertrek alweer verheugen op een volgende bijeenkomst in The Green.

We zijn zeer trots op onze Great Place to Work certificering en de waardering die we krijgen van ons team. We willen ook graag een bijdrage ‘met impact’ leveren aan de samenleving. Daarom organiseren we tal van maatschappelijke activiteiten en krijgt iedere collega een ‘impact dag’ om zelf in te vullen. Diversiteit, gelijkwaardigheid en inclusie zijn vanzelfsprekend in onze welkome familiecultuur.

De functie

Als Supervisor Food & Beverage vragen wij jou om de aardigste te zijn en tegelijkertijd flink de handen uit de mouwen te steken. Je geeft operationele sturing aan het team samen met je collega supervisor en bent het aanspreekpunt voor de contactpersonen van onze zakelijke groepen. Je enthousiasmeert en coacht je collega’s, je maakt de wekelijkse roosters, doet de sheetmeeting en regelt de inkoop. Samen met je collega’s zorg je er vervolgens voor dat elke bijeenkomst perfect verloopt en het onze gasten aan niets ontbreekt. Een gastheer of gastvrouw die op een empathische manier leidinggeeft en weet van aanpakken. Of het nu gaat om werkzaamheden in de vergaderzalen, het restaurant, de foyers of achter de schermen. Van vergadering en training voor 10 personen tot congres, borrel, diner of het bezorgen van externe catering, jij draait er je hand niet voor om!

In deze functie rapporteer je aan de locatiemanager van The Green Meeting Center Arnhem. Je stuurt het Banqueting & Restaurant team aan, maar staat ook klaar om andere afdelingen (receptie en keuken) te helpen. Omdat we een klein, hecht team zijn, vinden we het belangrijk dat je – naast je leidinggevende en organisatorische rol – ook zelf de handen uit de mouwen steekt. Daarnaast denk je graag mee over de toekomst van The Green en de kansen om The Green en het vergaderconcept verder door te ontwikkelen.

Deze functie is écht iets voor jou als je:

  • Graag dat ene stapje extra zet om het verschil te maken voor de gasten;
  • Empathisch bent en energie krijgt van het samenwerken met, coachen en aansturen van je collega’s;
  • Goed weet prioriteiten te stellen en sterk bent in het maken van plannen en organiseren;
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit hebt en ook bereidt bent om in de avonden en heel af en toe in de weekenden te werken;
  • Beschikt over minimaal 1 jaar ervaring in een leidinggevende functie binnen de hospitality branche en klaar bent om stappen te maken;
  • Oog voor duurzaamheid en maatschappelijk betrokken, waar flexibiliteit bij jou vanzelfsprekend is.

Hoe ziet jouw dag eruit?

Geen dag is hetzelfde, toch geven we je graag een indruk hoe een dag als F&B Supervisor in The Green eruit kan zien. Onder het genot van een kop koffie start je je dag met het doornemen van de sheets om te weten welke klanten en gasten vandaag in huis zijn voor een bijeenkomst. Daarnaast check je op de sheet in één oogopslag alle bijzonderheden; zijn er contactpersonen voor de eerste keer? Zijn er nog bijzonderheden qua AV of externe catering? Zijn er dieetwensen? Juist door rekening te houden met al deze details, zorgen we voor een perfecte bijeenkomst.

Zodra je het overzicht hebt, verdeel je de werkzaamheden en start je zelf met een aantal ontvangstgesprekken met dagvoorzitters en trainers. Na de opstart hebben we elke dag een Morning Meeting, het moment waar we met alle collega’s die aanwezig zijn de bijzonderheden en extra taken van die dag doornemen. En als er een jarige is, vieren we dat ook direct met onze traditionele verjaardagsposter en natuurlijk wordt er gezongen. Vieren doen we graag in The Green! Na de morning meeting is het tijd voor actie, jullie bereiden alles voor, zodat de lunch soepel kan verlopen. Er worden een aantal zalen schoongemaakt en alvast klaargezet voor de avond.

Nadat de lunch is opgeruimd en het restaurant weer netjes is, heb je voor jezelf de tijd gevonden voor wat administratieve taken op kantoor. Je plaatst bestellingen, controleert facturen, je neemt een binnengekomen sollicitatie door en bereidt je afspraak met de locatiemanager voor om je ideeën over het nieuwe koffieconcept te presenteren. De tijd vliegt en je bereidt tot slot nog de sheetmeeting voor morgen met de Supervisor Receptie en de Kok voor. Goed om te weten wat er voor de komende twee weken gepland staat. Net voordat je stopt met werken loop je nog een rondje op de vloer, haal je feedback op bij een vertrekkende trainer en draag je de werkzaamheden over aan de avondploeg.

Jouw dag zit erop; je collega’s hebben lekker gewerkt en de gasten & huurders zijn tevreden. Jouw dag is geslaagd!

Wat bieden wij?

  • Een gemotiveerd team wat je ontvangt met open armen in een duurzame werkomgeving, welke dus Great Place To Work gecertificeerd is;
  • Een inwerkprogramma en een buddy die voor jou klaar staat tijdens je onboarding;
  • Elke dag een heerlijk, variërend en gezond lunchbuffet waar je gebruik van mag maken;
  • Een DISC en BLOEI en GROEI gesprekken samen met jouw leidinggevende, om jouw werkgeluk te bespreken en het door jou opgestelde GROEI plan te bespreken, om jezelf te blijven ontwikkelen en verbeteren;
  • Een uitdagende baan waarbij elke dag er anders uit ziet;
  • Een uitdagende baan waarbij elke dag er anders uit ziet;
  • Een hartverwarmend cultuurprogramma ‘Kindest Together’ met allerlei leuke activiteiten, zoals het
    jaarlijkse zomer- en nieuwjaarsevent;
  • De mogelijkheid om gebruik te maken van een leasefiets, een sportabonnement en een vrijwilligersdag, een dag waarop jij IMPACT kan maken;
  • Collectiviteitskorting op zorgverzekeringen (we hebben collectieve regelingen met Aevitae, Menzis
    en Zilveren Kruis);
  • Last but not least; salaris en vakantiedagen conform Horeca CAO en interessante secundaire
    arbeidsvoorwaarden.

Geïnteresseerd?

Ben jij die hands-on energieke F&B Supervisor met een duurzaam en sociaal hart? Dan ontvangen we graag jouw sollicitatie waarin je ons overtuigt van jouw motivatie. Reageren kan door je sollicitatie te sturen via onderstaand formulier naar Steffan van Oudenallen, Locatiemanager The Green.

Ben je geïnteresseerd in deze functie én onze organisatie maar heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op met Steffan per e-mail of via telefoonnummer 026 – 353 78 40. Of kom een keer langs bij The Green Arnhem, onze deur staat altijd open!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Direct solliciteren!

Steffan

Steffan van Oudenallen