Stagiair Commercieel

Ben jij de aardigste stagiair van Nederland? En ben jij een commerciële persoonlijkheid met organisatietalent, die gelooft dat luisteren belangrijker is dan praten?
Word jij blij van gast- en klantcontact en wil je samen met een enthousiast team het verschil maken!? Dan zijn wij op zoek naar jou want per september 2022 is deze stage beschikbaar!

We streven er naar om The Green Meeting Center Arnhem verder op de kaart te zetten als dé totaal oplosser in het faciliteren van zakelijke bijeenkomsten in Oost-Nederland.

Direct solliciteren

Wie zijn wij?

The Green Meeting Center Arnhem is dé groene vergaderlocatie in hartje centrum, naast het Centraal Station. Wij willen onze gasten inspireren met toonaangevende en onderscheidende meeting faciliteiten in een groene en duurzame omgeving. Daarin willen we dat iedereen zich thuis voelt en bovenal geïnspireerd en geraakt wordt door wie we zijn, door wat we doen en door hoe we dat doen. Onze locatie is uitstekend geschikt voor allerlei soorten bijeenkomsten van 2 tot 200 personen. Binnen ons bedrijf werken ongeveer 10-15 medewerkers, verdeeld over de afdelingen receptie, keuken en banqueting. Service en kwaliteit staat bij ons altijd bovenaan en als team willen we dat onze gasten meer dan tevreden naar huis gaan.

The Green Meeting Center Arnhem is onderdeel van The One Meeting Company en eind 2019 erkend als “Great Place to Work”! Een Great Place to Work zijn en blijven, kan alleen met de alleraardigste medewerkers. Medewerkers die intrinsiek gemotiveerd zijn om andere mensen – gasten en collega’s – blij te maken. The Green Meeting Center is ook aangesloten bij de externe cateringpartij Hartig.nl. Als Broodpartner van Hartig leveren wij verschillende Lunch in a box in de regio.

De stage

Jij bent van A tot Z verantwoordelijk voor alle commerciële werkzaamheden van de locatie. Van het voeren van telefonische en live verkoopgesprekken, het opstellen van offertes, relatiebeheer en telefonische acquisitie.
Daarnaast ondersteun je Directeur in alle lokale marketing acties en social media en zul je ook onze receptiemedewerkers ondersteunen.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Voeren van verkoopgesprekken n.a.v. binnenkomende aanvragen voor reserveringen van onder andere congressen, events en vergaderingen van 50 tot 250 personen;
  • Opstellen van offertes en bevestigingen (binnen de richtlijnen met betrekking tot prijsafspraken, prijsstructuur en yield- en aannamebeleid) en het vastleggen van de gemaakte afspraken in ons eigen reserveringssysteem;
  • Bewaken en tijdig opvolgen van geboekte opties en taken, verwerken van wijzigingen in boekingen en het behandelen van annuleringen;
  • Verzorgen van rondleidingen en opstellen/afstemmen van draaiboeken, het voeren van aftersalesgesprekken en relatiebeheer;
  • Waar nodig ontvangen en/of meehelpen tijdens evenementen en het draaien van receptiediensten;
  • Ondersteunen in het verzorgen van (interne) communicatie, opstellen van brochureteksten en nieuwsbrieven en ontwikkelen van flyers en posters met in achtneming van de brand en huisstijl, tevens middels website en/of social media;
  • Ondersteunen in de ontwikkeling (commerciële) (nieuwe) ideeën/concepten ter verbetering van de klant- en gastervaring.

Jouw eventuele stageopdracht wordt in overleg met jouw stagebegeleider bepaald.

Wie ben jij?

Jij bent een creatief en commercieel organisatietalent met een sterke hang naar succes en een uitstekend gevoel voor kansen en mogelijkheden. Jouw hart gaat sneller kloppen van het continu zoeken naar de juiste combinatie van service, commercie en organisatie. Je gelooft in de kracht van maatwerk, creatieve oplossingen en het opbouwen van relaties. Gedetailleerd werken, sociale vaardigheden, het nakomen van afspraken en ervaring zijn belangrijke bagage om succesvol te zijn. Je herkent je in de woorden: sterke persoonlijkheid, teamplayer, enthousiasme, drive en optimisme.

Wat bieden wij?

  • Een stagevergoeding;
  • Een heerlijke werkcultuur (genaamd Kindest Together), met jonge collega’s en genoeg tijd om, naast hard werken, keihard met elkaar te lachen;
  • Een gratis overnachting per jaar voor jezelf, alsmede drie kortingsvouchers voor je familie en/of vrienden per jaar, geldig in Best Western Plus Airport Hotel Rotterdam of Best Western Plus Berghotel Amersfoort;
  • Onderdeel van de interne Facebookgroep waar alle nieuwtjes, inspiraties, maar ook gênante momenten worden gedeeld.

Geïnteresseerd?

Heb je na het lezen van deze vacature een glimlach op je gezicht gekregen? Dan ontvangen we graag jouw sollicitatie! Deze kan je sturen naar Marleen Donkers, Directeur The Green Meeting Center Arnhem. Ben je enthousiast geraakt over deze stage én onze organisatie, maar heb je nog vragen? Voor meer informatie kun je altijd contact opnemen met Marleen, of via telefoonnummer 026 – 353 78 40. Of kom langs op locatie, de deur staat altijd open!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Direct solliciteren!

Choose File
Directeur & Gastgever Marleen Donkers

Marleen Donkers